• وبلاگ : حجاب در اسلام
  • يادداشت : برخي از فوايد حجاب
  • نظرات : 5 خصوصي ، 41 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + مجتبي 

    سلام

    لينک وب شما در بخش تبادل لينک سايت ما درج شد
    لطفا لينک سايت ما را تحت عنوان "فروشگاه اينترنتي ايران حجاب " درج نماييد

    و در صورتي که مايل به تبادل لوگو هستيد لوگو ما را درج کنيد و اطلاع دهيد تا لوگوي شما درج شود

    http://www.iranhejab.ir/userfiles/www_iranhejab_ir.jpg


    http://www.iranhejab.ir

    با تشکر


    قرة العين نخستين زني است که در تاريخ معاصر ايران، براساس دستورالعمل يک مکتب استعماري پوشش را از روي و تن برگرفت و در اجتماع مسئولان ظاهر شد. و با اين اقدام گستاخانه، نخستين سنگ بناي بي‌حجابي را در جامعه اسلامي ايران به جا گذاشت.
    خبرگزاري فارس: پيشتازي بهائيت در کشف حجاب زن ايراني

    باسلام بسيارعالي هست آفرين برشماكه براي ترويج فرهنگ حجاب تلاش ميكنيدمادوستان هم وبلاگ زديم به نام ((عاشقان دل سوخته كوي ولايت))خواهشمندم ماراهم لينك كن ونظربزار
    ماجراي چادري شدنم ؛ ماجراي چادري نشدنم | فراخواني فقط ويژه بانوان البته با حضور اقايان
    سلام
    وبگاه جوان انقلابي به کمک چند وبلاگ ديگر در کشور اقدام به برگزاري يک طرح بزرگ درباره بحث پوشش و حجاب زنان ايراني کرده است و قصد دارد خاطرات آنان را درباره انتخاب پوششان منتشر کند. از شما مدير محترم و همه کساني که اين مطلب را ميخوانند دعوت ميکنيم به ما سر بزنيد و از جزييات مطلع شويد.برادران عزيز هم ميتوانند مطالب و خاطرات و ديدگاهشان را درباره پوشش بانوان ارسال کنند تا منتشر شود. منتظرتان هستيم
    وبگاه جوان انقلابي
    http://javanenghelabi.ir/
    سلام. حجاب بعد از خلأ ناشي از دوران پهلوي، بعد از انقلاب در ايران باز به جامعه برگشت، ولي به مرور دوباره کم حجابي افزايش يافت. آقاي رفسنجاني در خاطراتش در فروردين68 اشاره مي کند براي اوّلين بار متوجه شده که خانمها موهايشان را از زير روسري بيرون مي ريزن و جوراب نازک مي پوشن! اين مسئله به مرور افزايش پيدا کرد و به شکل امروزي رسيده که صورتها آرايش و پاها بدون جوراب و نصف موها هم بيرون هست! حتي برخي اينکار را زير چادر انجام مي دهند.
    ولي مسئله ديگر، بحث عفاف است! اواسط دهه هفتاد، روابط دوستي بين جنسيتي افزايش پيدا کرد، به مرور تا اواسط دهه هشتاد دوستي با جنس مخالف براي اکثر اقشار جامعه، عادي شد و حتي داشتن رابطه جنسي دوستها هم براي خيليها عادي شد، امّا امروزه در اثر تبليغات ماهواره ها و سينما نگرش کثيف ديگري ايجاد گرفته اون هم اينکه پسر و دختري با هم همخانه بشوند، بعد از مدّتي اگر ديدند با هم سازگاري دارند، با هم ازدواج کنند! يعني عملاً مثل غربيها از زنا به ازدواج برسند يا رابطه رو به ديگري منتقل کنند. شما اين آدرس که خاطرات يک عاقد را نشان مي دهد را ببينيد که در بخش نظرات چقدر از کساني که کامنت گذاشتن از اينکار دفاع کردن:

    http://1aghed.blogfa.com/post-292.aspx

    غرضم از اين سخنان اين بود که بدانيد، که مسئله امروز محدود به پوشش سر و حجاب نيست، شيطان در اثر اهمال نسلهاي قبل خيلي پيشروي کرده. بايد با هجمه روز دشمن مستقيماً درگير شد و در حدّ اون کار کنيم وگرنه بايد روز قيامت پاسخگو باشيم. من در زمينه شبهات مشغولم، ولي اين بحثها براي شما که در زمينه حجاب فعّاليد بيشتر مطرح است.
    سلام
    فکر ميکنم تصويري که قرار داده ايد،پيام ناخودآگاه منفي در ذهن مخاطب بر جاي گذارد.
    چون احتمالا،آدم را ياد کالا يا خوردني و...مي اندازد.
    ياعلي
    سلام
    معاونت تبليغ و آموزشهاي حوزه علميه در راستاي فرمايشات رهبر معظم انقلاب براي فعال سازي بيشتر کاربران اينترنتي در موضوعات ديني مبتلا به ، جهت دهي و طرح مباحث ديني مورد نياز و ارائه مطالب ديني مستند در فضاي سايبري در موضوع حجاب و عفاف، مسابقه وبلاگ نويسي حجاب و عفاف برگزار
    مي کند.
    زمان شروع مسابقه : 29 مرداد 1391 مصادف با عيد سعيد فطر
    زمان پايان مسابقه : 26 مهر 1391 مصادف با سالروز ازدواج حضرت علي و حضرت فاطمه عليهماالسلام
    اعلام نتايج : 13 آبان 1391 مصادف با عيد سعيد غدير

    براي ديدن شرايط و شرکت در اين مسابقه به سايت جامع تبليغ به آدرس zitova.ir مراجعه فرماييد.

    بسم الله الرحمن الرحيم
    اگر پويايي هر جامعه اي در گرو حساسيت اعضايش نسبت به پيشرفت و پسرفت ان باشد و بتوان گفت که حساسيت اقشار مختلف جوامع با ميزان نخبگي و فرهيختگي آنان رابطه مستقيم دارد، بايد اقرار کرد که بخش اعظم پويايي جامعه اسلامي ما وابسته به ميزان التزام عملي دانشگاهيان به اصل امر به معروف و نهي از منکر دارد و بيراه نيست اگر بگوييم که امروز هر چه ميکشيم از بي اهميتي و شايد بي اعتمادي به اين حقيقت اصيل وابزار مترقي و بي بديل فرهنگي اجتماعي است . جنبش دانشجويي حيا در فرايند دست يابي به اين دغدغه اصيل در ميان بدنه زنده دانشجويان ايراني پا به عرصه حيات نهاد و امروز آغوش گشوده تا هر دستي که به ياري دين خدا بلند گشته را در مدار حسن اين مسير الهي ياري کند.
    منتظر تجربه هاي امر به معروف و نهي از منکر شما هستيم .

    www.Rahebehesht.org ويژه نامه روز ملي عفاف و حجاب + پرسمان حجاب + مسابقه ويژه
    + ضامني 

    با سلام

    NGO وفا اولين نشست "تخصصي مروجين و مبلغين عفاف و حجاب" را در21 تير ماه سال جاري، مصادف با سالگرد شهادت "مروه شربيني" در تهران برگزار مي کند .دوستاني که علاقه به شرکت و يا هرگونه فعاليت از قبيل طراحي پوستر و بنر ، حمايت مالي و معنوي دارند ، مي توانند با ارسال پيام به wafa.fnd@gmail.COM اطلاعات بيشتري را کسب کنند.


    با عرض سلام و احترام

    پايگاه بوم زندگي با هدف ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در حال تشکيل تيم حجاب مي باشد تا بخشي در پايگاه به اين موضوع اختصاص داده شود و با حمايت کانون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي اميد است اين تيم در راه صحيح گام بردارد، بدينوسيله از شما دوست عزيز دعوت بعمل مي آيد در تيم حجاب بوم زندگي شرکت کنيد. در صورت تمايل به ما اطلاع دهيد.

    با تشکر

    مدير تيم بوم زندگي

    + amro 
    سلام دوست عزيز
    21تير يه نشست تخصصى داريم با موضوع چگونگى تبليغ براى حجاب وعفاف.
    اگه شما هم از فعالين اين حوزه هستين ازتون دعوت مى كنيم كه براى كسب اطلاعات بيشتر با اين ايميل تماس بگيرين
    يا به وبلاگ عهدنامه سرى بزنين.
    + علي 
    طبق آيات سوره مباركه(نور -31 )خود آرائي و خود نمائي و بدحجابي زنان عمل جاهلانه اي است که زنان عصر جاهليت قديم به آن مبتلا بودند و زنان مسلمان نبايد زير بار چنين ننگي بروند.
    + موسوي نيا 
    با سلام . مطالبتون فوق العاده بود . خوشحال مي شم به وبلاگ من هم سري بزنيد و بنده رو از نظراتتون بهره مند کنيد .www.efaf91.blogfa.com
    سلام عالي بود
    خسته نباشي اجرت با امام زمان
    خيلي دوست دارم با هم تبادل لينک کنيم
    حتما بياي
    ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
    پاسخ

    سلام خيلي ممنونم فقط آدرس سايت...؟؟؟
       1   2   3      >